Op de website van Selligent staat een whitepaper van e-mailmarketing consultant Kenny van Beeck.
E-mailmarketing blijft belangrijk maar is ook een medium in ontwikkeling. Zo wordt er in de whitepaper bijvoorbeeld ingegaan op de vraag waarom e-mailmarketing nog zo'n sterke positie heeft ondanks de opkomst van vele social media.
E-mailings spelen bijvoorbeeld een belangrijke verbindende rol bij cross channel marketing tussen verschillende contactmomenten en stappen in het kooptraject.
(het blogartikel is geschreven door Manu de Ros)
Bron: www.selligent.com/nl/
Zoekt u meer inspiratie of wilt u eens sparren over de mogelijkheden om uw e-mailmarketing campagnes effectiever te maken? Ik ben een allround e-mailmarketing en online marketing specialist met zowel B2B als C2C ervaring. Meer info op Linkedin!
E-mailmarketing blijft belangrijk maar is ook een medium in ontwikkeling. Zo wordt er in de whitepaper bijvoorbeeld ingegaan op de vraag waarom e-mailmarketing nog zo'n sterke positie heeft ondanks de opkomst van vele social media.
E-mailings spelen bijvoorbeeld een belangrijke verbindende rol bij cross channel marketing tussen verschillende contactmomenten en stappen in het kooptraject.
Selligent whitepaper e-mailmarketing
Bekijk blogartikel Selligent en whitepaper(het blogartikel is geschreven door Manu de Ros)
Bron: www.selligent.com/nl/
Zoekt u meer inspiratie of wilt u eens sparren over de mogelijkheden om uw e-mailmarketing campagnes effectiever te maken? Ik ben een allround e-mailmarketing en online marketing specialist met zowel B2B als C2C ervaring. Meer info op Linkedin!
Reacties
Een reactie posten