E-mail marketing specialist Blinker organiseert op 18 januari en 15 februari 2012 een workshop over het maken van een e-mail marketing plan. De workshop geeft veel aanknopingspunten om het e-mail marketing plan van de eigen organisatie snel uit te werken en om te zetten.
Onderwerpen die aan bod komen in deze workshop zijn onder andere:
Cijfers en trends e-mail marketing
Uitdagingen van het e-mail kanaal
E-mail marketingplan Klantlevenscyclus
Vormen van e-mailmarketing
Datakwaliteit
Profielen en segmentatie
Campagnemanagement
Ontsluiten van data, koppelingen
De workshop wordt gegeven bij Blinker in Zoetermeer en start om 14.00 uur. Einde is om 19.00 uur.
De kosten bedragen € 399,- excl. BTW. Klanten van Blinker en leden van de DDMA betalen € 299,- excl. BTW. Blinker werkt voor deze workshop met een relatief klein aantal deelnemers om optimale persoonlijke aandacht tijdens de workshop mogelijk te maken.
Meer informatie workshop
Meer informatie Blinker
Onderwerpen die aan bod komen in deze workshop zijn onder andere:
Cijfers en trends e-mail marketing
Uitdagingen van het e-mail kanaal
E-mail marketingplan Klantlevenscyclus
Vormen van e-mailmarketing
Datakwaliteit
Profielen en segmentatie
Campagnemanagement
Ontsluiten van data, koppelingen
De workshop wordt gegeven bij Blinker in Zoetermeer en start om 14.00 uur. Einde is om 19.00 uur.
De kosten bedragen € 399,- excl. BTW. Klanten van Blinker en leden van de DDMA betalen € 299,- excl. BTW. Blinker werkt voor deze workshop met een relatief klein aantal deelnemers om optimale persoonlijke aandacht tijdens de workshop mogelijk te maken.
Meer informatie workshop
Meer informatie Blinker
Reacties
Een reactie posten