Heb jij al eens een e-mail ontvangen waarin een organisatie jou een gelukkige verjaardag wenste? Of een mail waarin werd aangeraden bepaalde producten te kopen die jou wel leuk leken? Deze vorm van e-mailmarketing noemt men ook wel event driven e-mailcampagnes. Hoe werken deze e-mails en wat kun je er mee?
Michael Linthorst heeft op www.karelgeenen.nl een leuk artikel geschreven over Event driven email marketing. Dit kan je inzetten met selecties gebaseerd op bijvoorbeeld verjaardagen, voor winback campagnes of direct na een aankoop of bezoek van een klant/gast.
Lees het hele artikel
Ik kan de gratis nieuwsbrief van Karel Geenen met veel tips over internet marketing en email marketing van harte aanbevelen. Aanmelden kan je hier.
Meer emailmarketing tips van het team van Karel Geenen vind je hier.
Zoekt u meer inspiratie of wilt u eens vrijblijvend sparren over de mogelijkheden om uw e-mailmarketing campagnes effectiever te maken? Ik ben een allround e-mailmarketing en online marketing specialist met zowel B2B als C2C ervaring. Meer info op Linkedin!
Michael Linthorst heeft op www.karelgeenen.nl een leuk artikel geschreven over Event driven email marketing. Dit kan je inzetten met selecties gebaseerd op bijvoorbeeld verjaardagen, voor winback campagnes of direct na een aankoop of bezoek van een klant/gast.
Lees het hele artikel
Ik kan de gratis nieuwsbrief van Karel Geenen met veel tips over internet marketing en email marketing van harte aanbevelen. Aanmelden kan je hier.
Meer emailmarketing tips van het team van Karel Geenen vind je hier.
Zoekt u meer inspiratie of wilt u eens vrijblijvend sparren over de mogelijkheden om uw e-mailmarketing campagnes effectiever te maken? Ik ben een allround e-mailmarketing en online marketing specialist met zowel B2B als C2C ervaring. Meer info op Linkedin!
Reacties
Een reactie posten