Vraag een adverteerder naar de toekomst van Direct Marketing en het woord 'Social' of 'Sociale Netwerken' valt al snel. Om echt in dialoog met je klant te treden en te praten met klanten zoals je met je vrienden praat, kun je niet meer om sociale netwerken heen.
Marianne Robben schrijft op DMmediaplein een leuk artikel over het voor mij nog nieuwe begrip Social CRM
Lees het hele artikel
Tip: in haar volgende blog vertelt Marianne Robben meer over Social CRM.
De website DMMediaplein is een initiatief van PostNL voor marketing- en communicatieprofessionals die meer willen weten over Direct Mail in de mediamix, op zoek zijn naar inspirerende cases of praktische ondersteuning willen bij het toepassen van Direct Mail in hun dagelijkse praktijk. Daarnaast waren ook de bedrijven Impress, Pondres, PrimaPost en Nic.Oud Direct Mail bij de opzet van het platform betrokken.
Marianne Robben schrijft op DMmediaplein een leuk artikel over het voor mij nog nieuwe begrip Social CRM
Lees het hele artikel
Tip: in haar volgende blog vertelt Marianne Robben meer over Social CRM.
De website DMMediaplein is een initiatief van PostNL voor marketing- en communicatieprofessionals die meer willen weten over Direct Mail in de mediamix, op zoek zijn naar inspirerende cases of praktische ondersteuning willen bij het toepassen van Direct Mail in hun dagelijkse praktijk. Daarnaast waren ook de bedrijven Impress, Pondres, PrimaPost en Nic.Oud Direct Mail bij de opzet van het platform betrokken.
Reacties
Een reactie posten