Op managementboek.nl vind je op het gebied van marketing vaak een grotere keus aan titels dan bij veel andere boekensites. Als je specifiek naar Direct Marketing titels zoekt, komen er opvallend veel bekende (en minder bekende) boeken voorbij. Met natuurlijk schrijvers als Paul Postma, Frans Reichhardt, Janny Hoekstra, Max Kooijmans, Bernhard van den Berg en Erik van Vooren.
Ik vind zelf "Strategisch testen in Direct Marketing" en "Direct meer omzet" zeer bruikbare vakliteratuur. Sommmige boeken zijn vrij algemeen en meer bedoeld voor mensen die Direct Marketing beter willen leren kennen. Andere titels zijn echt bedoeld als inspiratie of kennisverdieping voor ervaren Direct Marketeers.
Vergeet ook zeker niet eens te kijken naar Engelstalige titels. Niet goedkoop, maar zeker de moeite waard is "Succesful Direct Marketing Methods".
Bekijk de Direct Marketing boeken bij managementboek.nl
Tip: op de DM startpagina www.direct-marketing.startpagina.nl staan een aantal gratis e-books over onderwerpen rond Direct Marketing. Geen alternatief voor echte vakliteratuur, maar wel de moeite waard.
Ik vind zelf "Strategisch testen in Direct Marketing" en "Direct meer omzet" zeer bruikbare vakliteratuur. Sommmige boeken zijn vrij algemeen en meer bedoeld voor mensen die Direct Marketing beter willen leren kennen. Andere titels zijn echt bedoeld als inspiratie of kennisverdieping voor ervaren Direct Marketeers.
Vergeet ook zeker niet eens te kijken naar Engelstalige titels. Niet goedkoop, maar zeker de moeite waard is "Succesful Direct Marketing Methods".
Bekijk de Direct Marketing boeken bij managementboek.nl
Tip: op de DM startpagina www.direct-marketing.startpagina.nl staan een aantal gratis e-books over onderwerpen rond Direct Marketing. Geen alternatief voor echte vakliteratuur, maar wel de moeite waard.
Reacties
Een reactie posten